miércoles, 13 de mayo de 2009

O Sec. Xeral de Universidades da Xunta, en Dereito



Hoxe tivemos a presencia do novo Secretario Xeral de Universidades da Xunta de Galicia, o profesor universitario José Díez de Castro, quen mostrou tódolos puntos cos que a Consellería traballará para a implantación de Boloña.

Asumiu cál era a situación en Galicia e deixou expresado o compromiso do Conselleiro Jesús Vázquez de facer o que queda de proceso con transparencia co maior diálogo posible. Máis tamén de todas as directrices da Xunta de Galicia.

O señor Díez de Castro tomou posesión aínda este venres, polo que lle demos especialmente as gracias por acercarse ata Dereito e participar nesta completa actividade pola que AiD foi felicitada por todas as persoas ás que se lles presentou para colaborar e participar.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, como pontevedrés querría saber cual es tu opinión sobre el tema de la "superdelegación", si fuera posible.

Pablo Dacosta dijo...

yo estoy con el anónimo, habla del tema de la superdelegación, Núñez Feijoó pronto se ha olvidado de que Pontevedra es la ciudad gallega que más le apoyó, nos lo paga descapitalizando aún más la ciudad, el 19-J todos los buenos pontevedreses a la calle!

Anónimo dijo...

las tias ms cachondas son las del caf

Anónimo dijo...

Pontevedra no perderá nada de capitalidad con el nombramiento del superdelegado para Vigo. Lo único que supone esto es que los vigueses no se tendrán que desplazar para hacer meros trámites administrativos. Ningún funcionario se irá a Vigo como tampoco se perderá el estatus de capital...

Tenéis derecho a dudar, pero si os creéis lo primero que dice el hundido de Lores para salvar su alcaldía mal le va a ir a Pontevedra con la desidia que vivimos en la gestión del Concello.

Anónimo dijo...

Salvar su alcaldía? aún queda bastante tiempo para las elecciones como para que tome estas medidas para salvar su alcaldía..XD

Ha criticado esta medida media Pontevedra, no sólo Lores, la capital es Pontevedra, si Vigo cada vez tiene más competencias..qué funciones de capital desempeña Pontevedra?