jueves, 16 de agosto de 2007

Para Cataluña sí, para Galicia no...

Se puede escuchar estos días por la Comisión de Infraestructuras la casi unánime reclamación de todos los grupos parlamentarios del cese de la ministra de Fomento, la honorable Magdalena Alvarez. Esto se debe a la dejadez, a la nula gestión y a las mentiras de su señora ministra con Cataluña.
Pero mi sorpresa no es esta. La mía salta cuando se arma un revuelo con cuestiones que afectan directamente a Cataluña y cuando se trata de Galicia, por poner un ejemplo, sólo da "pio" el BNG y el PP. Los abanderados del Nunca Máis, LLamazares y compañía, hicieron mucha demagogia con el Prestige, pero como yo digo "pasou o día, pasou a romería...". ¿Por qué estos partidos, llamados de izquierdas, que no sé en donde tienen los principios de tal ideología, hicieron tanta demagogia durante la terrible catástrofe del Prestige y, luego, cuando esta "honorable" ministra paraliza y llama "mierda" al Plan Galicia, aprobado a los 5 días del hundimiento del Prestige por el anterior gobierno, no dice nada al respecto?. Yo apoyo el cese de esta señora pero no por lo que le haga a Cataluña, que también, sino por la marginación y desprecio que esta ministra del PSOE siente por mi tierra.

Todo esto es amparado por el presidente del gobierno, que tampoco se compromete a dar plazos para el AVE, aludiendo que "llegará a tiempo..." (hay una publicación en Julio de tales palabras).

Mi indiferencia por los políticos catalanes es propiciada por una simple cuestión. Durante la anterior legislatura en Cataluña el tema que centró los cuatro años de gobierno fue la reforma del Estatut, una carta de semi-independecia al Estado, dejándose a un lado el cumplimiento del deber de todo gobernante, prestar y hacer cumplir unos servicios básicos a los ciudadanos, efecto que se pudo comprobar en las elecciones municipales en las que la abstención fue un castigo a la política de Cataluña. Les recomieno lo mismo que Gallardón a los señores Carod, Montilla, Herrera, etc... que dejen de hacer "nación" y se dediquen a hacer infraestructuras, como hizo Fraga en Galicia o Álvarez Cascos en España, uno de los ministros que con papeles delante más invirtió en Galicia y en Cataluña. El PSOE debería dejar de responsabilizar a otros y asumir sus propias culpas pues en tres años de gobierno han tenido el tiempo suficiente de empezar a cumplir ya sus promesas.
Quiero que todos los partidos pidan el cese de Magdalena Álvarez pero poniendo al mismo nivel los motivos de Cataluña y de Galicia PORQUE LA MENTIRA Y EL ENGAÑO HAN LLEGADO YA A SU FIN EN ESPAÑA...

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Boas, acabo de chegar ate aqui de casualidade e fico incrédulo con certos comentarios que escribiches acerca do goberno do señor Fraga Iribarne na Galiza.

Simplemente, gostariame saber a túa opinion acerca da "magnífica" Cidade da Cultura de Santiago(a obra máis salientábel e ambiciosa do ex-ministro franquista) , a cal comezou a facerse na ultima lexislatura do PP e que abranguía (que ninguen se alarme pola cifra) nada máis e nada menos que o 25% do produto interior bruto galego. ¿Acaso é iso para ti facer boas inversións para Galiza? De todas formas, por se iso che parece
pouco, entre as magníficas xestións de Fraga, poderíamos salientar como seguimos sendo para a UE unha das rexions máis pobres de Europa despois de mais de unha década de axudas á Galiza xestionadas polo goberno "popular" adicandose a gasta-los cartos en masivas indemnizacions no canto de crear máis industria de nova tecnoloxía no noso país.

Supoño que saberas que esas axudas xa se remataron pola ampliación da UE. Se necesitas datos, podes consultalas taxas de crecemento económico das rexións que estaban ao noso nivel no momento de recibir por primeira vez esas subvencións.

Sen nada máis que comentar, espero a túa contestación.

Apertas dende Pontevedra.

joseluis dijo...

Eatoy con el primer anónimo el gobierno Fraga fue lamentable para Galicia.

Y también creo que en el Prestige la plataforma ciudadana Nunca Máis actuó de una forma ejemplar, esa es la fuerza de la ciudadanía. Ahora bien, me pregunto como Jorge, dónde están ahora ¿era todo por cuestiones políticas? ¿Realmente habia interés por defender a Galicia? ¿Por qué no se han movilizado ante la pasividad del actual gobierno central o por los incendios dle año pasado?

Penoso, una decepción. En mi ingeniudad creía que eran un soplo de aire y sólo eran otros interesados más.

Anónimo dijo...

A cidade da cultura agora os do psoe queren que sexa patrimonio da humanidade...non digo nada máis.
Todolos gobernos teñen errores pero Fraga puxo a Galicia no mapa XUNTO CO SEÑOR CUIÑA. Foron eles quenes trouxeron as autopistas e autovias...xa que o BNG non as queria...eso son feitos...
O primeiro anonimo fala moito do mal que o fixo Fraga...pero non recoñece nada bo... puro partidismo... Claro... os numeros casi nulos do paro en Galicia, baixando constantemente foi un logro da esquerda non? jajaja.
Con fraga galicia era respectada, os mariñeiros cobraron as súas axudas co prestige, e agora que?, os incendios?,lamentable... Moi bo post na defensa de Galicia Cubela.

Jorge Cubela dijo...

Al primer anónimo:
De Fraga lo único que escribo es "se dediquen a hacer infraestructuras, como hizo Fraga", ¿acaso no las hizo?. ¿Qué gobierno hizo todas las autopistas y autovías como dice el primer anónimo?. ¿Quién hizo posible que en las escuelas se estudie galego?. ¿Quién hizo el mejor proyecto del camino de Santiago?. ¿Quién hizo las bolsas de alugueiro para los jóvenes, retiradas ahora por el bipartito sin establecer alternativas?. Galicia sigue siendo de las más "pobres" porque aún queda mucho por mejorar, pero tú coges los datos antes de la llegada de Fraga y verás cuanto hemos mejorado, en nivel de vida, PIB, paro, servicios, et... menos demagogia...
El anterior anónimo lo dice:
"psoe quere facer patrimonio da humanidade a cidade da cultura..."
¿Qué opinas tú de que Galicia un año después de los incendios siga sin cobrar las ayudas, lo que ocurrió diferentemente con el Prestige, y Canarias si?. ¿Por qué Touriño sigue callado?. ¿Por qué Touriño no reclama el Plan Galicia?. Contestas tú a eso, cosas hechas por Fraga. Saludos y gracias por comentar.

Anónimo dijo...

Boas, son o rapaz do primeiro anonimo, como vexo que non moita xente esta rexistrada e iso, chamome Toni, para diferenciarnos uns dos outros. Á noite contestarei que non teño moito tempo agora pero vou a rematar de lee-los comentarios. Saudos, ate logo!

Sísar dijo...

Populismo puro y duro

En un año se pasó de decir que la Ciudad de la Cultura no servía para nada a convertirla en referente mundial.

Para mí está muy bien invertido el dinero, que sí es cierto que se duplicó el coste sobre el inicial.

Invertir en Cultura y turismo nunca es tirar el dinero y lo que todos deberíamos preguntarnos es si es rentable o no.

Porque todo esas cifras no me dicen nada y me explico:
Si un proyecto cuesta 50mll y genera 30 es un proyecto caro y malo. Pero si cuesta 250mll y es capaz de generar 500 es un proyecto bueno y barato.

Apostar por Santiago como Capital Europea de la Cultura no es tirar el dinero. Esa ciudad ubicada en Santiago utilizando como eje vertebrador todo el camino de Santiago con lo que eso ya aporta es una apuesta por la que digo sí.

Es sacar a Galicia del anonimato y del rincón de Europa en que nos encontramos y llevarla al centro de Europa aprovechando las sinergias que el Camino de Santiago nos ofrece. Esta era y es la gran obra de Fraga, que dijo que había que hacerla sí o sí.

Lo importante es que haya gente con liderazgo y capacidad para generar y gestionar una obra tan importante mundialmente.

Para empezar Santiago gracias a esa ciudad va a ser sede de la celebración del Bicentenario de las Repúblicas Iberoamericanas y eso es un hito en la historia de este país.

Galicia empieza a tener voz propia gracias a este proyecto y a liderar cuestiones esenciales en la política mundial. Turismo-educación-cultura-innovación,etc aumentarán en nuestra tierra gracias a este proyecto.

Ahora sólo falta gestionarla bien.

Anónimo dijo...

La cultura del BNG-PSOE
El BNG sólo ayuda a sus amigos y por la parte que conozco es capaz de dar a un torneo de un deporte más de la mitad del presupuesto anual de la federación de dicho deporte (solo hay que poner algo relacionado con el BNG en las bases), tiene el gran honor de hacer desaparecer torneos y actividades deportivas y culturales que llevaban años haciendose en los ayuntamientos que gobierna para hacer las de sus amiguetes y ultimamente ni eso.

En Pontevedra lo único que ha fomentado el BNG ha sido el revanchismo historico, el odio y la desigualdad social, tanto laboral como ideologica.

Su idea de fiesta cultural para la juventud son las Peñas Taurinas (36 toneladas de basura en un día, intoxicaciones etc etc).

galego dijo...

É verdade, gracias ao goberno de Fraga temos grandes infraestructuras: en primeiro lugar fixo unha gran autopista entre Coruña e Vigo, desas grandes autopistas CHEAS DE CURVAS, COA PONTE DE RANDE SATURADA E AÍNDA POR RIBA CON PEAXE!!! Fixo grandes estradas onde temos, non o esquezamos, AS MEIRANDE PARTE DOS ACCIDENTES E MORTOS EN ESTRADA DE TODA ESPAÑA!!! Máis: as estacións de autobuses das cidades, época de Fraga, todas mal diseñadas, e algunhas con pingueiras! A nosa gran rede de ferrocarís: toda a rede cunha soa vía, non existe rede en Lugo, e prácticamente inexistente en Ourense... e todo isto, despois de gobernar durante 16 anos, COS FONDOS EUROPEOS, que onde carallo se foron, porque nin se notaron os milleiros de millóns de euros que caeron por aquí... Non podedes dicir que Fraga dotou a Galicia de grandes infraestructuras cando NON AS HAI. O único mérito de Fraga foron as autovías que conectan con Madrid, e que foron financiadas polo estado, que non pola autonomía... Os gobernos de Fraga crearon riqueza, SI, pero non tanto pola súa xestión, senón máis polas axudas que recibiu. Se o teu blog se chama "El centro es el sitio ideal en política" deixa de defender tanto ao Fraga, que foi ministro de Franco, fundou nas primeiras eleccións democráticas un partido da ULTRA-dereita e que como non obtivo representación, fundou o PP, partido de DEREITAS... Non confundamos...

galego dijo...

E outro apunte máis: a Cidade da Cultura é un bo proxecto cando se fai con cabeza, e iso vai para todos, o PP, o PSOE e o BNG, que só lles interesa a foto electoralista, e dalles igual coller os nosos cartos e invertilos en algo que "aínda non saben para que é". Que se deixen de patochadas, que comecen por intentar atraer industria para crear empregos (non a Celulosas, industria tercermundista, que traian a do automovil, a farmacéutica ou a electrónica, que esas sí que moven cartos e dan traballos de verdade). Son anti-PP e supoño que o serei SEMPRE; cando gañaron as eleccións o PSOE-BNG, pensei que mudaría todo un pouco, pero despois de dous anos vexo que isto vai igual que sempre; cambiaron uns caciques por outros... A ver se algún día xurde un partido que sexa capaz de dirixir de verdade o pais...

joseluis dijo...

Lo siento pero por ahí no paso, la ciudad de la cultura es la mayor cagada en Galicia a nivel cultural, desde nuestra patética la isla de las esculturas.

Esto un subproducto de la etapa del pelotazo constructivo. Anres de contruir en cultura quizá deberíamos REconstruir, fomentarla, aumentar el gasto educativo...

Promocionar la existente que es enorme y está poco explotada.

Respecto al reclamo turístico quizá convedría restaurar todo el patrimonio que tenemos (que alguien se pase por nuestro rural o nuestros Ancares, salvo un poco da serra do Courel) y vea en el estado lamentable en el que nos encontramos (y que compare con los anceres leones, sí, PP).

Penoso.

Un abrazo.

Jorge Cubela dijo...

deixa de defender tanto ao Fraga...
a galego:
que de una frase en este artículo te refieras a todo mi blog me produce preocupación... no se puede hacer una montaña de un grano. Yo no voy a renegar de Manuel Fraga ni de su proyecto, ahroa que hubo errores eso es claro, pero cuando iba a Madrid todos los ministros lo escuchaban porque tenía la capacidad gestora y de liderazgo que bien se demostró..ahora nos dan por todos sitios... Touriño es el azme reir de la política española, porque mientras Montilla o Maragall hacian sus cosas los nuestros sólo se bajan los pantalones. Tu opinión sobre las infraestrcturas de fraga es opinable..pero respetable, claro que sí, por supuesto que no comparto. Reconozco en tus palabras preocupación y sentimiento por Galicia, me gusta, de verdad, sólo así, desde tal sentimiento se puede defender lo que es nuestro, ahí estoy contigo seas antiPP o lo que quieras. Sólo una pequeña aclaración: en unas elecciones se vota a la lista de partido no a la ideología, las elecciones las ganó el PP quedándose a un 0´3% de la mayoría absoluta... Un fuerte abrazo, sigue comentando cada vez que te apetezca. Saludos

galego dijo...

Sinto se te ofenderon algúns dos meus comentarios que fixen, tal vez fun demasiado radical... Agora, estiven botándolle unha ollada ao teu blog, e o que non me gusta é que sexa, polo menos dende o meu punto de vista, tan sesgado cara o PP. Non atopo nin unha crítica, tan só contra o PSOE e BNG, e todos aqueles que teñan ideais de esquerdas. Eu teño unha ideoloxía de esquerdas, e por iso dicía que son anti-PP. Pero iso non significa que deteste aos políticos, a súa demagoxia, e a súa hipocresía. Non podo defender ao Quintana, nin o Touriño, porque ambolos dous semallan dous pasmóns... Pero o Nuñez Feijoo non queda atrás. E unha cousa máis: os do PP deixade de chorar porque perdistes as eleccións. Aínda que fostes o partido máis votado, iso non significa que gañasedes as eleccións. Tamén o PSOE foi o partido máis votado en Ferrol, pero só con un terzo dos votos... Ser o máis votado non é sinónimo de máis da metade, e iso é algo que non vos entra nos miólos. Se queredes modificar o actual sistema democrático, polo menos facelo ben, con dúas voltas, e non coma propuxera o Rajoy, que o partido máis votado goberne, menuda democracia! Imaxina este caso en Ferrol, habería máis dun 60% dos votantes que non votaron por ese partido. Iso non é democracia nin é nada... Gracias por deixarme participar, aínda cando son tan crítico... Seguirei opinando...

Jorge Cubela dijo...

A crítica meu ben queriro amigo "galego" é o único que pode facer que as cousas cambien para mellor. O PP gañou as eleccións, pese a quen lle pese, ao igual que CIU en Cataluña, PNV en País vasco ou PSOE en Canarias, aínda que non gobernen foron os gañadores, é un feito con datos, outra cousa é que non gobernen. Este Blog ten dous humildes meses de vida, agora que xa madurou vou intentr que colla artigos sobre a miña vida e os meus principios, entrando a criticar os asuntos políticos cando o vexa necesario. Con respecto ao que dis de que non mando críticas ao PP é por un motivo ben sinxelo: o PP está na oposición!!, de sobra sabes qué partidos nos gobernan, e creo que sempre que tiven que denunciar algo o fixen dentro da maior moderación que podía ter pero dentro dos meus ideais políticos, aos que non penso renunciar NUNCA. Non te preocupes que en canto comece a precampaña electoral dareille cera tamén ao PP no que eu crea que ten que cambiar, sempre dende o respeto. É unha mágoa que non te sintas cómodo co teu líder político, por ideoloxía, Quintana, eu, en cambio, estou entusiasmado coa dialéctica de Núñez Feijoo que lle da mil voltas, por suposto, a tódolos políticos galegos, é a miña opinión que quede claro. Sempre dende o respeto encántame recibir comentarios coma os teus, a excepción do que fixeches "Fuera del armario en el ayubtamiento", no que penso contestar agora mesmo, un abrazo compatriota.

galego dijo...

Pode que non me sinta entusiasmado co "meu líder político" (según as túas propias palabras, eu nunca dixen tal), porque dende logo, aínda que a política encántame (porque penso que dende a política entendida coma algo máis ideal, máis filosófico, é o que pode cambiar a sociedade a mellor), non soporto aos políticos. Son todos uns hipócritas; son todos mentireiros, e tan só procuran unha cousa: o teu voto. Felicítote se estás moi contento e ilusionado con Feijoo. Eu tamén, cando tiña 18 anos estaba moi entusiasmado co partido ao que votei, sen embargo, despois de oito anos seguindo a política, podo decatarme que os políticos, son todos, a súa maneira, uns corruptos, sexa porque exercen o seu poder e excédense, sexa porque manipulan e minten. E Feijoo, ao que tanto admiras, non teñas medo, que o seu partido, o PP, encargarase de dicirlle o que ten que facer, non vaias pensar que é unha persoa que tome as decisións sen estar respaldado polo partido. É aínda que quedan algúns dinosaurios da época fraguista. Por último, podes dicir que o PP conseguiu o maior número de votos, e se para ti é iso gañar as eleccións, estou de acordo contigo. Pero iso non é suficiente para gobernar. Se queren reformar as leis electorais, que fagan o sistema das dúas voltas, unha primeira para decidir quen son os dous partidos elexidos e unha segunda para decidir cal dos dous gobernará. Tal vez así gústavos máis...

Jorge Cubela dijo...

Sempre decidín o sistema de dúas voltas, despexaríanse moitas dudas...