miércoles, 18 de junio de 2008

Otra de otras muchas

Nueve meses de negociación entre BNG y PSOE se despacharon en apenas una hora de pleno

Ayer se aprobaron por unanimidad los Presupuestos Municipales de Pontevedra para el medio año que queda de ejercicio presupuestario.
Unanimidad para desatascar la situación, no porque los Presupuestos sean una maravilla.

Nueve meses han tardado en presentarse y en aprobarse los Presupuestos.
No es que yo esté empecinado en hablar del asunto, es que esto es una de las gotas que colman el vaso en la gestión de nuestra ciudad.

Tuvo que ser un pleno muy entretenido, hasta se debatieron las teorías de Keynes.

El Gobierno ya no tiene por donde salir.
Ejemplos como los del Presupuesto, el Plan Urbán III, la mentira del protocolo para el saneamiento del rural...

Vendieron la moto del Traslado de Ence cuando llegasen a la Xunta.
La realidad es que ha tenido que ser la oposición del concello la que trabajase en unos terrenos alternativos, dentro del propio territorio del municipio para no perder ese potencial económico que genera Ence y, a la vez, alejada de la Ría.

La cita será el próximo día 26 en el Auditorio Caixanova.
Allí se presentarán los terrenos alternativos para la ubicación de Ence.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicidades logo para os pontevedreses. Dádevos cun canto nos dentes que máis vale tarde que nunca.

Sobre o de ENCE eu mantereime nos meus trece. Potencial económico a calquera prezo? Aínda que estea lonxe da ría, ha contaminar igual. Dá igual que contamine mentres non sexa na beira do mar, ou sería mellor buscar alternativas para potenciar a economía sen danar a terra? Lembremos que a terra xa estaba cando nós chegamos, e ha ficar cando nos vaiamos; imos estragala de todo?

Saúdos.

AlejandroAlmau dijo...

Desde luego la forma ideal de no contaminar sería volver a vivir en una caberna y hacer fuego (con moderación) con dos palos, pero yo prefiero que se extinga la especie humana y que hasta entonces viva como tal, que convertir la especie humana en la de los monos, porque para eso ya hay monos.

Anónimo dijo...

jajajajajajaj
el almau

Anónimo dijo...

Vaia, que fácil é quedar en evidencia. Non fai falta vivir nunha caVerna para non contaminar; de feito, os monos non viven nas caVernas, e a propia verba mono resulta moi xeralista... de que monos estamos a falar?

En fin, señor Almau, entón vostede é deses que non se cren o da contaminación, que non nota diferencia entre os invernos e veráns de hai anos e os de hoxe por hoxe... coñeceu vostede os invernos de hai anos?

Moi bo iso de "prefiero que se extinga la especie humana". Sentencia moi madura, por certo. Pero o caso é que as alternativas menos nocivas para o medio no que vivimos existen, e non fai falla que nos extingamos; agora ben, interesan dende un punto de vista económico?

En fin, as túas palabras son un bo exemplo diso que chaman egoísmo. Pode soar tópico, pero é certo que herdamos a terra dos nosos pais e seremos nós quen llela deixe aos nosos fillos. Polas túas palabras deduzo que che importa un pemento que os posibles fillos que poidas ter morran dun cancro (total, prefires que se extinga o xénero humano), e hai bastantes estudos da OMS que demostran que precisamente o incremento do número de afectados por algún tipo de cancro está directamente relacionado co incremento da contaminación ambiental; pero hai bastante xente á que lles importa bastante máis que un pemento.

Saúdos.