martes, 2 de diciembre de 2008

Os emigrantes non poderán votar en urna

SÓ PORQUE O PSOE QUIXO, OS EMIGRANTES NON PODERÁN VOTAR EN URNA NAS AUTONÓMICAS.

Algo no que sí estiveron dacordo o BNG e o PP, en Galicia e en Madrid.

A posición do Goberno era fundamental para poder reformar a Lei Orgánica 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General, xa que a reforma dunha Lei Orgánica require a maioría absoluta dos membros no Congreso dos Deputados, para o que o PSOE é imprescindible.

Serán as urnas en Galicia as que castiguen os incumprimentos do Bipartito na emigración.

Creo que chegou o momento de renovar o trato que a Xunta lle da á emigración.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

me parece genial que no voten y soy de centro derecho, que voten su puto país para cambiar las cosas, y que no vengan a tocar los huevos aqui , que les das un bocadillo y ya te votan, lo dicho son tremendamente influenciables...

Mandacarallo dijo...

Lo de los aviones a Guantánamo también es cosa del centro ideal?

Anónimo dijo...

José M M
Sinceramente Jorge, el Partido Popular estuvo dieciseis años en la Xunta de Galicia y jamas de los jamases propuso su modificación, ¿cuando le vienen esas pretensiones de transparencia del voto CERA?Hay que ser autocríticos y reconocer los errores.
Un saludo cordial.

Jorge Cubela dijo...

Muy bien Jose, estoy totalmente de acuerdo contigo, pero es que el PP ahora está en la oposición y quien tiene responsabilidades de gobierno es Psoe-Bng, quienes fueron abanderados del voto en urna durante muchos años, pero parece ser que de los errores no se aprende e quieren aprovecharse de todo el desembarco de cargos públicos estacionados en la diáspora.

Saludos.

breogain dijo...

efectivamente, o Partido Popular en dezaseis anos de governo en Galiza nunca tivo intención algunha de modifica-lo voto emigrante, nunca, foi asi como ao longo de anos chegaron votos de xente hai anos falecida e demais historias "raras" das que se ten falado en infinidade de ocasións, por parte do B.N.G. fíxose público moitas veces e o seu voceiro nacional e vicepresidente da Xunta asi o comentou, que habia que arranxa-lo tema do voto emigrante, será problema do ¿PSOE galego? eles terán a resposta.

Persoalmente considero unha aberración e un abuso total que os netos ou biznetos de galegos que nin tan sequera saben onde se atopa esta terra poidan decidi-lo meu futuro e o dos meus futuros fillos que si vivirán e traballarán para sacar adiante esta terra que tanto queremos, os que están alá hai anos que non queren saber nada disto, somentes unha vez cada catro anos, unha vergoña que agora Feijoo lles prometa a tarxeta sanitaria se gaña as eleccións, ¿imos a estar toda a puñeteira vida mantendo a esta xente? aos que foron galegos si, pero a tódolos que veñan detrás ao longo de anos e anos paréceme un abuso.

Anónimo dijo...

José M M
Perdona breogain, si el PP no lo realizo en dieciseis años, los actuales que ostentan como bien dijo Jorge, no tienen la intención de hacerlo, es más ya ni se les pasa por la cabeza.
Y en una coalición de gobierno dos no lo hacen si uno no quiere como bien nos refleja su aritmetica parlamentaria. Y a nivel estatal basta con alinearse con la oposición representada actualmente por el PP.
Y no se quien sera peor, si el que lo prometió por activa y pasiva, o quien no le da la gana de hacerlo porque no.
Saludos.