martes, 25 de septiembre de 2007

6.000 visitas

6.000 gracias a 6.000 visitantes.

Vamos por el buen camino. Gracias socios/as

5 comentarios:

Anónimo dijo...

boas noites!

estarédevos preguntando,¿que fago a estas horas fóra da cama?...ben!pódovos dicir q acaba de rematar un debate moi entretido nunha cadea de televisión e o tema "central" foi se España estase a desmenbrar...houbo opinións de todo tipo...desde as da ex-diputada socialista MAria R.Díaz, defendendo, como sempre, a liberdade en Euskadi, até as dun mozo independentista-catalán, ainda que as alusións deste mozo foron mais ben dispares, sen ningunha base histórica e xa poñéndose no mínimo esixible se vas participar nun programa de televisión é ter un "pouco de noción" para que non te collan "desprovido" de argumentos co que defender as idea que "defendes"...
céntrome no tema que me leva a escribir este comentario...
Xurxo,diríxome a "vostede" con afecto, polo respeto que se veu gañando polo seu continuo esforzo;ánimo e non desista nunca en seguir a diante co seu blog,podéndolle dicer con gusto os bos ratos que paso cando tengo un oco na miña axenda e que xamais pensei que un rapaz tan xoven puidese ter unhas ideas tan claras e ordenadas,e o que máis se pode salientar é o teu esforzo e traballo, graciñas por servir de modelo para os máis os xóvenes e por teren unha idea tan clara de democracia no que como dixiches unha vez:"se pueden tener ideas distintas,pero siempre respetando"

un afectuoso abrazo!

Anónimo dijo...

Parabens polas 6000 visitas, e a por outras máis. D.Crespo

Sísar dijo...

Hubo una cosa del debate que no me gustó nada y fue que cuando hablaba el Concejal independentista alguno se reía antes sus afirmaciones.

Por muy disparatadas que sean hay que mostrar respeto siempre y rebatirlas con argumentos, pero nunca con risas o desprecio.

Reconozco que hay que ser muy valiente para ir a un programa para toda España a expresar este tipo de opiniones, pero me parece que se desaprovecha la opostunidad ante la audencia de desacreditar con buenos argumentos su ideario independista.

Creo que estos debates son muy necesarios para que la gente vea las dos formas de pensamiento. No siempre se tiene la oportunidad de poder rebatirlas ante su propia audiencia.

joseluis dijo...

Sí, me recordó a cuando habló ayer en Columbia, el presidente iraní y al soltar perlas como: "nuestras mujeres son las más libres del mundo" o "En nuestro país no existen homosexuales", el auditorio empezó a descojonándose.

Ginebra dijo...

Oh, gracias :-P

Respecto a esos debates, creo que va mucha caspa a esos medios. Pero bueno, habrá de todo como en todas partes. Prefiero no meterme en el tema, politiquerías son, nada más.


Saludos.