miércoles, 12 de septiembre de 2007

¿A moda galega? en Pontevedra



Onte tivo lugar na cidade do Lérez a importante e consolidada pasarela de Pontus Veteris, que cumpriu a súa vixésima edición e coma sempre estivo respaldada por un abrratotado público.

Creo neste tipo de certámenes para dar a coñecer ós xóvenes valores a todo o sector da moda e, dalgunha maneira, creo tamén neste certame porque é unha ocasión única para promocionar a boa moda galega e a nosa cidade de Pontevedra en toda España e en gran parte de Portugal.

Pontevedra é pioneira en toda Galicia na celebración dunha pasarela de moda, que cada ano ten maior acollida e respeto a nivel estatal. Por estes motivos penso que, tras a proposta da Consellería de Innovación, dirixia por Fernando Blanco, de crear un escaparate ou unha pasarela para promocionar a moda galega, Pontevedra reune as mellores condicións para ter o aval político para que se realice ese proxecto en Pontevedra, capital das pasarelas galegas, xa que conta cunha importante tradición na Pasarela Pontus Veteris e cunha experiencia innegable e cun apoio popular en toda Galicia.

O que me preocupa é que os políticos do goberno municipal saiban inspirar o liderazgo necesario para a defensa dos intereses dos pontevedreses e da propia Pontevedra, porque sería unha mágoa volver a perder un acto no que se promociona economicamente a nosa cidade.

4 comentarios:

breogain dijo...

A pasarela Pontus Veteris teria que funcionar moi mal nos vindeiros anos para que morrera, outra cousa é que có tempo, e estou falando do vindeiro ano, se abra ao mercado portugués, non imos a negar que é unha oportunidade de negocio importante e polo visto xa houbo contactos con deseñadores portugueses a fin de presenta-los seus produtos na pasarela pontevedresa, outra cousa será que a Xunta de Galiza teña pensado facer unha segunda pasarela, ou como dixeron, unha con máis proxección internacional, iso xa seria máis preocupante, máis que nada porque nós, dende Pontevedra fumos os pioneiros neste eido.

Saúdos.

joseluis dijo...

Me parecería gravísimo (por su posibilidades económicas) que la Xunta concediese a otra ciudad que no fuese Pontevedra la nueva pasarela de la moda. Yo, en la piel de Telmo, exigiría la dimisión fulminante de la dupla Lores-Casal.

Por otro lado no sería ninguna sorpresa, la capacidad de gestión y el nivel de inteligencia de los políticos es nefasto. Con todo el respeto, toda esta incapacidad proviene del hecho de que la mayoría de ellos son funcionarios, profesores, médicos de la SS, enfermeros, administrativos, etc. Cuando no políticos de profesión.

Echo de menos a economistas o ingenieros que aporten conocimientos en organización, marketing, costes. Que posean conocimientos globales y que aporten ideas con visión a largo plazo.

Anónimo dijo...

Está bien conocer a jóvenes promesas en lo que sea siempre que sea Arte y de provecho. Pero no estoy de acuerdo con concursos de belleza ni con esto de las pasarelas de moda. Ya se supone porqué. Aparte eso de la moda, es muy relativo. Ya no hablo de todo el dinero que se gasta sino de la moralidad que se da a la sociedad. Pero bueno es lo de siempre.

Para las jóvenes promesas de música DE TODO ESTILO en Ponte pocas oportunidades hay y lo digo porque estoy en una productora de metal, la cual es más ayudada por los germanos (entre otros) que aquí... jaja.

Lo de siempre.

Saludos.

joseluis dijo...

Al anónimo: me parece bien que se ayude a grupos jóvenes organizando y publicitando conciertos pero nada más. El ayuntamiento no es una ONG, la iniciativa privada se subvenciona cuando existe un beneficio económico importante para el concejo o un beneficio social directo. Que esa productora de metal encuentra más apoyos en Alemania que aquí: estupendo. Será porque el mercado allí es mucho más amplio.

Volviendo al tema, la importancia de esta pasarela no tiene nada que ver con los concursos de belleza o su moralidad (yo no discuto sobre moralidad, cada uno tiene la suya) sino con la moda, un sector que mueve millones de euros al año.

Un abrazo.