miércoles, 9 de abril de 2008

Presidente na segunda


Como era de esperar, o señor Zapatero someterase a unha segunda volta de investidura como Presidente do Goberno.

Lexítimo gañador nas urnas, xa recoñeceu erros da anterior lexislatura, feito que lle honra, pero que non cambia moito se incide neles.

De el dependen as principais decisións do seu goberno, nas cales espero que se pense con miras de Estado e non de partido e ideoloxía.

Tanto Rajoy como Zapatero manteñen as súas diferencias, mais onte xa se comprobou que se abriron novos matices entre os dous, proclives ao pacto e á colaboración. Que así sexa.

Rajoy xa despexou as dúbidas sobre o tema no que incidirá nos próximos catro anos (se se esgota a lexislatura), a economía, cumprindo así cos labores de control ao goberno que a Constitución lle recoñece á oposición.

Nada máis nestes termos, só espero que nesta lexislatura o Goberno "non esté velas vir..."

4 comentarios:

Fenrisar dijo...

See Please Here

Miguel Prado dijo...

Zapatero ha aprendido mucho de la anterior legislatura, pero Rajoy también.
Nos encontramos ante un Zapatero muy crecido y confiado, y tendremos a un Rajoy, que después del verano, estará libre y seguro de lo que tiene que hacer, rodeado de gente de su entera confianza, tanto en el grupo como en el partido, lo que le permitirá hacer una oposición firme, pero constructiva, la que el quiere.
Va a ser una muy interesante legislatura. Y que se preparen los nacionalistas, para ellos va a ser una legislatura muy especial...

Sísar dijo...

Y que pasaría si CIU y PNV votaran en contra? Que no habría mayoría suficiente y se tendría que presentar otro candidato a presidencia.

Pepiño, muy listo él, ya ha cedido dos puestos en la mesa del Congreso para CIU y PNV dejando al PP con 4 con mayoría. Dijo que era a cambio de nada y para asegurar la pluralidad colgándose la medalla de gran demócrata. También en el Senado el Psoe le ha prestado al PNV hasta seis senadores para que se constituyan en Grupo. De esta manera se aseguran que no ocurra nada extraño en la siguiente votación y de ahí que estén tan tranquilos.

breogain dijo...

pois eu agardo máis transferencias e investimentos en Galiza para esta nova lexislatura, e que tódolos deputados galegos que "habitan" o Congreso de Madrid traballen arreo por nós, sen distinción de ningún tipo.

saúdos