viernes, 16 de mayo de 2008

As evidencias de Pontevedra



Os gobernos están para servir ós cidadáns e saber facer xestión. Estas dúas cousas non se dan en Pontevedra. Isto o podo dicir cos feitos enriba da mesa.

A concelleira encargada dos asuntos económicos no grupo popular en Pontevedra, Lupe Murillo, compareceu onte en rolda de prensa para denunciar o pasotismo e as mentiras do goberno municipal con respecto ó Presuposto Municipal para o exercicio do ´08.


Murillo recordó que en Navidad BNG y PSOE aseguraban que en enero estaría listo el presupuesto; que el 29 de ese mes, «ya eran evidentes las peleas en el gobierno» y Teresa Casal aseguraba que el Bloque no aprobaría los presupuestos hasta después de las elecciones generales; que pasó el 9-M, y se publicó que el presupuesto sería el más alto de la historia de Pontevedra; y que hace ya un mes, el 18 de abril, el alcalde y su socia de gobierno anunciaron el acuerdo político para aprobar un presupuesto de 79 millones de euros.

Case un mes despois de que Lores e Casal ataviaran a crise dicindo que xa había Presuposto, para poder saír do paso ante a falta de ideas para rematar de elaborar os orzamentos, Pontevedra segue como estaba, sen nada. Todo foi fume e enganos tras enganos ós pontevedreses.

Os que prometeran un Presuposto histórico, que daquela só chegaría en tempo efectivo para medio ano, están facendo historia pola lentitude no seu traballo, nunca en Pontevedra ocorrera isto.

Isto é o que sucede cando un goberno como o de Pontevedra perde unhas eleccións como as perdeu tan rotundamente o pasado ano, que xa está caducado en ideas, en equipos e tamén para traballar.

No hay comentarios: