jueves, 24 de enero de 2008

La sin razón sigue viva...*




Los movimientos fascistas surgidos en Europa fueron una consecuencia del crak económico del 29, una respuesta opuesta al socialismo y a las democracias liberales.
El Fascismo es una ideología radical, totalitaria, que muestra una idea dominante del territorio que se defiende antes que la defensa del individuo, lo que ya muestra el contenido antiliberal que profesan, puesto que el liberalismo tiene al individuo como centro de la acción política antes que a los territorios.

La acción política se concentra en un sólo partido político, eliminando el pluralismo,la libertad de pensamiento e ideología, además, la forma de Estado es totalmente centralista por lo que no caben ni regiones autónomas ni un poder territorial con cierto autogobierno, con lo que valores como el galleguismo con el que me identifico no tendrían vida; se erige una persona en líder indiscutible y carismático del pueblo, en el que se concentra todo el poder,copiando de alguna manera al Antiguo Régimen. Como uno de los principales valores fascistas es la exaltación de su territorio buscarán engrandecerla a través del imperialismo y la conquista de más lugares, sin respetar la independencia e integridad territorial del país a conquistar. Las armas que emplean para conseguir todo esto los Estados fascistas son el control de los medios de comunicación, el miedo, la opresión, la exaltación de la violencia y la imposición...

El Fascismo es una evolución extremista del nacionalismo.
La ideología que se pensaba que iba a contrarrestar su peso era el Comunismo, pero con el tiempo se convirtió en su complemento, ya que las formas políticas que se empleaban sino las mismas eran incluso más radicales...
Yo calificaría los Estados extremistas-fascistas y Comunistas como una misma cosa, Estado Fascista, ya que las dictaduras sean de derechas o izquierdas son todas iguales, y para mí quien diga lo contrario no tiene legitimidad para hablar mal del tipo de dictadura que critique.

Algunos de estos regímenes ya han desaparecido o ya han caído, aunque no comparto los medios empleados para ello, pero son muchos los que siguen en pie como Cuba, algunos países de África y la mayor parte de los Estados árabes, sobre todo en donde gobierna el fanatismo islamista, o territorios en donde grupos terroristas pretenden hacerse con el poder de la misma manera totalitaria que el Fascismo para imponer su modelo coactivo, como es el caso de ETA-BATASUNA en el País Vasco. Pero este no es el único problema, el problema está en los países que van camino de convertirse en Estados Fascistas como es el caso de Venezuela, en donde Chávez en un intento de copiar al régimen de Fidel Castro ya va imponiendo a la manera "decretazo" la acción política, el control de los medios de comunicación, el abuso de poder, etc... con el único fin de convertirse en dictador... y todos sabemos que personaje histórico habiendo ganado unas elecciones acabó convirtiéndose en dictador, asesino y "terrorista", Adolf Hitler.

En conclusión, con los tiempos que corren en el que las armas siguen acabando con gente inocente y el deseo de muchos es conseguir esas armas para acabar con los Derechos humanos como la libertad o la vida, sólo hago un llamamiento a que no se ceda, ni se lleguen a acuerdos políticos de ningún estilo con personas que llevan el camino de convertirse en fascistas como Chávez o como Fidel castro, que lo es y es el más veterano en acción, o con grupos políticos como el lideralo en Francia por Jean Marie Le Pen, tampoco con grupos Fascistas como ETA, que han anunciado a través de un comunicado que seguirán golpeando al Estado, y todos sabemos a que se refieren con golpear al Estado, lo supimos con Miguel Ángel Blanco y puede que por desgracia lo volvamos a saber...
La sin razón sigue viva, el Fascismo sigue vivo, y muchos son los que lo alimentan...

10 comentarios:

breogain dijo...

os fascismos son o cancro da sociedade, estou dacordo contigo que todo iso deberia de desaparecer da nosa sociedade,sen afán de facer comparacións que todos sabemos son "odiosas", dame mágoa que o Partido Popular bote a un lado a unha persoa como Alberto Ruiz Gallardón, unha persoa cunha ideoloxia diferente á miña pero que sempre destacou por ser seria, moderada e dialogante e iso no partido popular non abunda, estou falando de xente como Acebes ou Zaplana, que me parecen os máis firmes representantes da dereita máis casposa e heredeira de Aznar, preocúpame esa deriva que está sufrir un partido que hai anos se declaraba abertamente de "centro".

é unha opinión persoal sen afán de molestar por suposto.

un saúdo

Anónimo dijo...

Ten moito máis de feixista Aznar que Chávez ainda que non vos conveña,
será un paiaso pero vén de perder un referendum (nin sequera a vosa monarquía demostrou tal entereza)cando todos dician que ía amañar os resultados,

os inocentes asasinados pola guerra de Iraque,o arraso de Afganistan e as mentiras sobre as armas de destruccion masiva e
as consecuencias terroristas,
perseguiran sempre os implicados
e os que apoiaron tal barbarie,


e o colega bush ainda é pior, invasión, xenocidio, esquilmación, violación dos dereitos humanos, guantánamo, etc..

a Chavez, ignorante, maleducado e con desmesurada egolatría, ainda ten que tomar moitas tazas de caldo para incluilo entre os iconos feixistas.

e galeguismo español é un oxímoron como peronismo de esquerdas ou intelixencia militar.

Sísar dijo...

Anónimo anónimo entérate de porqué al final aceptó el referéndum y que fue lo que se dijo en las primeras horas. Hay varios vídeos en YouTube por si quieress saber más del tema.

El resto no merece la pena comentarlo.

Tevye dijo...

"La acción política se concentra en un sólo partido político"

Por certo, que vos parece esa proposta de Vidal Quadras (PP) de reformar a Constitución (esa que din que é de todos) e facer efectiva a lei de partidos (vaia, Hitler e Franco tamén tiñan algo parecido) e, nas súas palabras, "neutralizar la amenaza nacionalista", así como calquera partido que vulnere o Estado. Segundo el mesmo dixo, "los nacionalistas no son integrables pero sí neutralizables". Se non me saen mal as contas, iso suporía a ilegalización de todos os partidos nacionalistas e rexionalistas (que para o caso veñen reclamando case o mesmo), de partidos como Esquerda Unida, xa que coa súa proposta dunha república federal para España supoñen unha ameaza para a actual concepción do Estado... concho, incluso o PSOE defende, aínda que coa boca pequena, unha concepción federal e republicana do Estado... Iso déixanos cun único partido, non?

"la forma de Estado es totalmente centralista por lo que no caben ni regiones autónomas ni un poder territorial con cierto autogobierno, con lo que valores como el galleguismo con el que me identifico no tendrían vida"

Non é o PP o partido que leva no programa marco a proposta de ir quitándolles competencias ás distintas CCAA camiño dun estado máis centralizado? De feito, da antedita proposta de Vidal Quadras pode tirarse, lendo entre liñas, que a reforma constitucional debería contemplar unha profunda revisión do estado das autonomías. E, o sector máis conservador do PP, o que actualmente o dirixe, sempre se mostrou contrario ao sistema autonómico, dende os escritos de Aznar do 78 ata máis recentes declaracións de xente como Acebes ou Zaplana.

"se erige una persona en líder indiscutible y carismático del pueblo, en el que se concentra todo el poder,copiando de alguna manera al Antiguo Régimen"

Ben, en España non podemos presumir moito de ter deixado atras o AR. Seguimos tendo un rei que se erixe coma un líder indiscutíbel e carismático do pobo, por dereito de sangue, permítome engadir, no que se concentra o poder. Sobre isto último tede en conta que segundo o artigo 64 da vixente Constitución:

"Corresponde al Rey:

Sancionar y promulgar las Leyes.

Convocar y disolver las Cortes Generales y convocar elecciones en los términos previstos en la Constitución.

Convocar a referéndum en los casos previstos en la Constitución.

Proponer el candidato a Presidente del Gobierno, y en su caso, nombrarlo, así como poner fin a sus funciones en los términos previstos en la Constitución.

Nombrar y separar a los miembros del Gobierno, a propuesta de su Presidente.

Expedir los decretos acordados en el Consejo de Ministros, conferir los empleos civiles y militares y conceder honores y distinciones con arreglo a las Leyes.

Ser informado de los asuntos de Estado y presidir, a estos efectos, las sesiones del Consejo de Ministros, cuando lo estime oportuno, a petición del Presidente de Gobierno.

El mando supremo de las Fuerzas Armadas."

E no artigo 63 vemos "al Rey corresponde, previa autorización de las Cortes Generales, declarar la guerra y hacer la paz."

Ademais, segundo o artigo 56.2 "la persona del Rey es inviolable y no está sujeta a responsabilidad"

E no artigo 8.1 "las Fuerzas Armadas, constituidas por el Ejército de Tierra, la Armada y el Ejército del Aire, tienen como misión garantizar la soberanía e independencia de España, defender su integridad territorial y el ordenamiento constitucional."

É dicir, o rei é constitúe o mando supremo do exército, e o exército é o garante da unidade do estado, polo que o rei é o garante último da unidade do estado, tal e coma no AR.

Polo demais o artigo está ben.

Simplemente indicar que non se pode identificar Stalinismo con Comunismo, nin sequera URSS con Comunismo, xa que os soviets eran comunistas, pero non todos os comunistas son soviets. Así mesmo, hai que contextualizar a visión que no texto se dá do comunismo, non todos os rexímenes comunistas actuaron igual, é durante a guerra fría houbo purgas tanto no bloque comunista coma no capitalista, ou non oístes falar dalgo chamado a "caza de bruxas".
E, por outra banda, rogaríache que leses algo de Marx, o compares co feito na URSS, o feito por Pol Pot ou polos Kim por enriba do paralelo 38, e vexas se realmente teñen algo que ver.

Tamén dicir que concordo totalmente con esa calificación de ETA coma feixistas ("fascismo" -que en español deu lugar a "fachismo", de aí o de "facha"- ven do italiano "fascio", que significa "feixe"). É o que son. E tamén que me parece que Miguel Ángel Blanco xa vai merecendo un descanso en paz, deixemolo que descanse e que o seu nome deixe de pedir votos, porque a marca Miguel Ángel Blanco veu a converterse nun reclamo electoralista. Aínda me lembra como a súa irmá, nunca involucrada en nada social, pasou a abandeirar actos electorais do PP, e como a súa noiva (a de Miguel Ángel, quero dicir) foi borrada do mapa, porque seica lle facía sombra á familia do finado.

Sen máis, tamén preguntarche se vas sacar algún artigo sobre un fascismo do que non falaches no teu artigo. Un fascismo e un terrorismo, debería dicir.
O terrorismo sexista, porque (segundo o diario El País, as cifras oficiais aínda tardarán en saír) no ano 2005 foron asasinadas 60 mulleres, 68 en 2006 e 74 en 2007.
Iso é terrorismo de verdade, e moitas veces obviado polas autoridades. E constitúe unha forma de auténtico feixismo social que se vale do mesmo que ti indicas no teu artigo: "el miedo, la opresión, la exaltación de la violencia y la imposición..."

Saúdos

Anónimo dijo...

Sisar teu "El resto no merece la pena comentarlo" ponte mais preto a Aznar na lista de feixistas...

Pablo dijo...

O xordimento dos fascismos non foi polo crac do 29, senón como consecuencia do triunfo bolxevique na Rusia.

Compara datas e verás.

Noraboa polo blog e a seguir loitando pola democracia e a convivencia.

Unha aperta!

Anónimo: a escolástica xa non é forma de argumentación válida, os recursos ad autoritas non serven para nada. En toda esa parrafada non dixeches nada.

Sísar dijo...

Si anónimo, yo escrivo dando la cara y tú no porque me considero libre. Eso de "vosa monarquía..." y de tacharme feixista no merece la pena comentarlo.

Anónimo dijo...

e a o voso colega Gadafi onde o colocades?

co campamento na zarzuela e todo..

e sí, a vosa patética mornaquia secuestrou unha revista, non é moi grave pero si moi penoso e hipócrita.

Anónimo dijo...

o de ad autoritas refírese a iso de vai a youtube que hai uns videos..

jajaja

sodes pedantiños arrecarallo

namentres segue morrendo xente no Iraque e seguen atentando contra os paises que apoiaron esa guerra,

ou seica nos salvaron das armas de destruccion masiva?

revisade a lista dos feixistas que ainda quedan abondo e moitos son loubados polos boticarios da moralina.

Jorge Cubela dijo...

A verdade, Pablo, é que fun moi concreto na aparición do Fascismo, pero sen dúbida, o crac do 29 fixo que se aupase entre as clases dominantes por medo a perder os privilexios, mais hai que ter en conta que, por exemplo, en Italia con Mussolini o comcezo do fascismo non foi nin parecido ao de alemaña.

Se alguén quere facer máis valoracións ou interpretacións sobre as causas da orixe do fascismo, estarei encantado de publicalas.
Un saúdo